Városnézés Emi idegenvezetővel

Fedezze fel Magyarország legszebb nevezetességeit Emi idegenvezetővel, és különleges városnézésen vehet részt gyermekeivel, vagy külföldi barátaival!

Egyéni városnézések 6 fős mini busszal

magyar, angol, német, francia nyelven

Éjszakai városnézés Budapesten

Éjszakai fotózások a Halászbástyáról, ahonnan lélegzetelállító panoráma nyílik a városra és a kivilágított Duna korzóra. Áthaladva a Lánchídon keresztül az Andrássy úton megérkezünk a Hősök terére, ahol csodálatos fényképeket készíthetünk Budapest egyik legszebb nevezetességéről.

Balaton túra

A Balaton egyik legcsodálatosabb látványosságát tekintjük meg, a Tihanyi félszigeten található 1051-ben alapított apátságot.

Következő állomásunk a balatonfüredi szabadstrand, ahol kellemes sétát tehetünk a híres Rabindranath sétányon. Továbbhaladva az északi parton, ellátogatunk Badacsonyra, a Balaton-felvidék egyik leglátogatottabb hegyvidékére, ahol egy fantasztikus étteremben-kilátással a tóra- megebédelünk, ízletes badacsonyi fehérbor társaságában.

Végső állomásként Keszthelyre látogatunk, a híres Festetics kastélyba.

Etyek bortúra

Etyek, mindössze 20 km-re fekszik Budapesttől, Magyarország egyik festői bortermelő vidéke. A Haraszty-Vallejo pincészetben a legízletesebb magyar borokat kóstoltatják meg velünk, a másfél órás bortúra után pedig sajttálat szolgálnak fel.

Dunakanyar-túra

Ellátogatunk Esztergomba,  a katolikus egyház központjába, ahol Magyarország legnagyobb bazilikája tárul elénk. Visegrádon megtekintjük a királyi palotát, az egyik legépebben megmaradt várunkat és hazafelé egy kis frissítés erejéig (kávé, üditő fogyasztása) Szentendrén is teszünk egy rövid sétát.

Gödöllő túra

Mindenkinek feltétlen látnia kell a „Magyar Versailles” épületét. A gödöllői palotát, ami 30 km-re fekszik Budapesttől, a barokk épületek kiemelkedő példája. A 19. század második felétől nyári kastélyként szolgált Ferenc József, Ausztria császára, és felesége, Erzsébet királyné-Sissi számára.

Budapesti városnézések gyalog, illetve minibusszal

Ellátogatunk a budai királyi várba, ahonnan csodálatos panoráma nyílik a városra, közben megtekintjük a Mátyás templomot és a halászbástyát is. A Lánchídon áthaladva az Andrássy-úton keresztül a Hősök terére érkezünk, megismerkedünk Magyarország történelmének legjelentősebb személyiségeivel. Megtekintjük a Szent István Bazilika épületét, és végezetül a Vásárcsarnokban magyaros ételeink közül válogathatunk kedvünkre.

Oldal: Városnézések, kirándulások
Városnézés Emi idegenvezetővel - © 2008 - 2024 - emi-idegenvezeto.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.